onsdag, maj 16, 2007

Istället för elektronisk fotboja

Jag måste ha begått någon allvarlig synd eller ett grovt brott. Som straff har min rörelsefrihet blivit kraftigt begränsad. Min mage har nämligen försett mig med en "elektronisk fotboja". Ja, så himla elektronisk är den väl inte, den är mer "biologisk". På ett sjukt sätt.
Jag är MAGSJUK.
Jupps, jag var svintrött i söndags kväll. Då trodde jag att det berodde på något för lite sömn mellan lördag och söndag, inget värre än att en god natts sömn skulle reparera det. I måndags var jag definitivt seg, men åkte naturligtvis till jobbet. På kvällen bröt det ut. Sedan dess vågar jag inte avlägsna mig mer än 15 meter från toaletten.
Igår sov jag i omgångar, men hade sjutton så ont.
Håller mig hemma även idag, för jag misstänker att morgonens energi kommer att ta slut fortare än kvickt....

1 kommentar:

Johnas Rudberg sa...

Stackare... ja, du var verkligen eländig igår. Hoppas att du känner dig bättre snart! :-)